هدف درس : کسب دانش در بازاریابی بین المللی به منظور پیشنهاد راه حل هایی برای افزایش صادرات کالاهای غیرنفتی

  1. کلیات ( مبانی بازاریابی بین المللی ، تجارت بین المللی ، تشکل های اقتصادی )1
  2. کلیات ( مبانی بازاریابی بین المللی ، تجارت بین المللی ، تشکل های اقتصادی )2
  3. تجزیه و تحلیل محیطی ، مطالعات اقتصادی ، مطالعات فرهنگی ، سیاسی1
  4. تجزیه و تحلیل محیطی ، مطالعات اقتصادی ، مطالعات فرهنگی ، سیاسی2
  5. تجزیه و تحلیل محیطی ، مطالعات اقتصادی ، مطالعات فرهنگی ، سیاسی3
  6. تجزیه وتحلیل بازار ، ارزیابی کشورها ، ارزیابی رفتار مصرف کنندگان1
  7. تجزیه وتحلیل بازار ، ارزیابی کشورها ، ارزیابی رفتار مصرف کنندگان2
  8. تدوین استراتژی ، استراتژی های بازاریابی بین المللی1
  9. تدوین استراتژی ، استراتژی های بازاریابی بین المللی2
  10. تدوین استراتژی ، استراتژی های بازاریابی بین المللی3
  11. برنامه ریزی عملیات بازاریابی ، برنامه ریزی کالا و خدمات1
  12. برنامه ریزی عملیات بازاریابی ، برنامه ریزی کالا و خدمات2
  13. برنامه ریزی عملیات بازاریابی ، برنامه ریزی کالا و خدمات3
  14. مدیریت بازاریابی بین المللی ، سازماندهی و نیروی انسانی1
  15. مدیریت بازاریابی بین المللی ، سازماندهی و نیروی انسانی2
  16. مدیریت بازاریابی بین المللی ، سازماندهی و نیروی انسانی3