هدف درس : کسب دانش در بازاریابی بین المللی به منظور پیشنهاد راه حل هایی برای افزایش صادرات کالاهای غیرنفتی
- کلیات ( مبانی بازاریابی بین المللی ، تجارت بین المللی ، تشکل های اقتصادی )1
- کلیات ( مبانی بازاریابی بین المللی ، تجارت بین المللی ، تشکل های اقتصادی )2
- تجزیه و تحلیل محیطی ، مطالعات اقتصادی ، مطالعات فرهنگی ، سیاسی1
- تجزیه و تحلیل محیطی ، مطالعات اقتصادی ، مطالعات فرهنگی ، سیاسی2
- تجزیه و تحلیل محیطی ، مطالعات اقتصادی ، مطالعات فرهنگی ، سیاسی3
- تجزیه وتحلیل بازار ، ارزیابی کشورها ، ارزیابی رفتار مصرف کنندگان1
- تجزیه وتحلیل بازار ، ارزیابی کشورها ، ارزیابی رفتار مصرف کنندگان2
- تدوین استراتژی ، استراتژی های بازاریابی بین المللی1
- تدوین استراتژی ، استراتژی های بازاریابی بین المللی2
- تدوین استراتژی ، استراتژی های بازاریابی بین المللی3
- برنامه ریزی عملیات بازاریابی ، برنامه ریزی کالا و خدمات1
- برنامه ریزی عملیات بازاریابی ، برنامه ریزی کالا و خدمات2
- برنامه ریزی عملیات بازاریابی ، برنامه ریزی کالا و خدمات3
- مدیریت بازاریابی بین المللی ، سازماندهی و نیروی انسانی1
- مدیریت بازاریابی بین المللی ، سازماندهی و نیروی انسانی2
- مدیریت بازاریابی بین المللی ، سازماندهی و نیروی انسانی3